Tuesday, May 5, 2009

x taw pa maw tlis tajuk...

pada dua hari yg lalu(based on today's date)..aku n syam kuar pg KK...saja jak tu maw kuar..boring tahap cipan...jln pnya jln...lapar plak..jd kami pg la mkn kat Big Apple...huhu..kami ambik 6pcs one box n mnuman, aku try cold Caramel Latte n syam plak ambik cold Americano...fuh!!nasib aku x ambik Americano, pahit tul..trus kan...ngam2 jgk c syam nie pg ambik Iceberg..apa lg, da pg tabur itu gula pg Americano da...aduh,joke oo kalo igt blk,,sdah la da sruh aku tgk2, padahal yg mmg ramai pun org d sna tym tu..kiri kanan depan blkg atas ( bwh xda aaa) ada org, apa x..lunch tym..kakakaka..selesai ltak gula, da pg taste,,mac lg pahit...trus da pg amik krim Mango Tango aku, ltak kat Americano tu,tp kali ni x taw malu dah..da ltak jak trus tanpa mnghirau org skliling da tgk ataw x...hahahaha..ada gmbr, tp mls maw upload,,nnt la edit blk kalo rajin..hahaha,,tp mmandngkan syam tu haus gla,..abis gak Americano da...aku plak dgn senang lenang nya aku mnum Caramel Latte aku..weee~~

jd, stakat tu jak la aku nak citer..xda lg idea,apa x idea,..aku jd jeruk kat umah...dah terlbih 'masam' dah nie..err..aku mandi aaa...bkn bau masam x mandi, tlg skit~
ok..chow~~

No comments:

Post a Comment